piątek, 31 stycznia 2014

Miejsce, gdzie mogłabym zamieszkać.

Moja najbliższa przyjaciółka przez ostatnie miesiące poszukuje odpowiedniego dla siebie miejsca, w którym mogłaby zamieszkać. Próbą sił było dla nas poszukiwanie odpowiedniej lokalizacji – takiego miejsca, które byłoby ciche i spokojne, ale także nie bardzo oddalone od centrum Warszawy, tak żeby dojazd nie był zbyt trudny. Sama całkiem niedawno rozglądałam się w poszukiwaniu tego rodzaju miejsca, a więc miałam o tym pewną wiedzę. Dla mnie codzienne dojeżdżanie do Warszawy nie jest zbyt poważną sprawą, mimo to spotkałam się z opinią, że takim miejscem będą dla Gośki Marki – dość spokojne miasteczko zaraz poza granicami Warszawy. Dojazd do Warszawy trwa w sumie paręnaście minut, a to miasteczko jest rzeczywiście malownicze – znajduje się tam park krajobrazowy, są możliwości, aby uprawiać sport oraz aby w spokoju odpocząć z rodziną. Jeśli poszukujesz wiadomości na takich miejsc: Deweloper Ida Obrazek www.google.pl , niematojakwdomu.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz